به گزارش جام جم سیما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که کانال فیلم محمد رسول الله (ص) با استقبال چشمگیر مخاطبان خارجی روبرو شده بود به گونه ای که تیزر رسمی این فیلم در مدت یک ماه بیش از نیم میلیون بازدید داشته است توسط مسئولان یوتیوب حذف شد.
اما پس از حذف این فیلم توسط مردم در کانال های مختلف دوباره آپلود شد و حالا هم ثانیه به ثانیه بر تعداد بازدید کنندگان این فیلم در کانال های مختلف یوتیوب افزوده می شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
دکتر فواد ایزدی درگفت و گو با «جام جم»:
حسین حبیبی در گفتوگو با «جامجم» از سرچشمههای نگارگری گفت